لاراپخش | قسمت چهارم | مهندسی نرم افزار و مباحث مرتبط با آن

در حال بارگذاری پخش کننده ...

لاراپخش

این مجموعه صوتی 15 بار پسندیده شده
  ارسال در تلگرام در تلگرام بشنوید
تو این مجموعه صوتی بهزاد شعبانی به مهندسی >نرم افزار و مباحث مرتبط با اون میپردازه و اصول مهندسی >نرم افزار رو از زوایای دیگه ای مورد بررسی قرار میده.



"لاراپخش برنامه ای هفتگیه که هر هفته توسط مهمانای برنامه در اون به بحث در مورد برنامه نویسی و فریم ورک ها میپردازیم. "



قسمت اول:

تعریف مهندسی >نرم افزار

Object Oriented Programming | OOP - و ارتباط آن با مهندسی بودن نرم افزار

رعایت کردن یا نکردن اصول مهندسی >نرم افزار ؟

آنتی پترن ها - Anti Pattern

5 اصل موسوم به SOLID



قسمت دوم:

تجربی بودن یا آکادمیک بودن یادگیری مهندسی >نرم افزار ؟

فرق برنامه نویس بودن با اجرا کار بودن

UML چی هست ؟

لزوم استفاده از چارت و UML در پروژه ها ؟

فرق برنامه نویسی شی گرا با مهندسی >نرم افزار

دیزاین پترن ها | Design Pattern

Repository Pattern



قسمت سوم:

Repository Pattern | مزایا و معایب آن

منابع یادگیری Design Pattern ها

چرا Design Pattern ها را یاد بگیریم ؟



"همچنین شما میتونید از طریق کامنت در زیر همین پست و یا ایمیل larapakhsh[at]gmail.com با ما در ارتباط باشید" ;

:)

برچسب های این مجموعه صوتی


نظرات کاربران درباره این مجموعه صوتی


کاربر مهمان
  • محمد مهدی معیری
    محمد مهدی معیری :
    خیلی ممنون
  • معین بخت نما
    معین بخت نما :
    ایول با این قسمت خیلی حال کردم
    عالی بود
  • وحید منتظر
    وحید منتظر :
    عالیه
    لطفا ادامه بدید و با همه ی اساتید لاراول, در مورد ریزه کاری ها و مطالب تخصصی و کاربردی پادکست پخش کنید.
    ♥♥♥